Wednesday, May 2, 2012

Het is zo ver!


Mijn Mystieke Sieraden staan (eindelijk) op eigen benen.
Met een eigen naam en een eigen website die na vele uren achter de computer er nu echt mooi uitziet.

Mijn Mystieke Sieraden zijn nu te vinden op de nieuwe website: www.taliswoman.me
Op deze website vind je informatie over de Mystieke Sieraden.
Verder foto’s, beschrijvingen van de energie van de sieraden, ‘Mystic Reviews’...

En ook twee manieren om te zien wat voor een Mystiek Sieraad bij jou past!
Dat kun je doen door het “interactief energieën spel” waar je aan de hand van een eigenschap die je in jezelf wilt versterken de Mystieke Sieraden ontdekken.
Of je kunt je laten inspireren in de “interactieve gallerie” en klikken op de foto die je het meeste aanspreekt voor informatie over de betekenis van dat sieraad.

En... Ik creëer graag een Mystiek Sieraad speciaal voor jou!

Natuurlijk kun je me ook emailen voor meer informatie:

Taliswoman Me
taliswoman.me@gmail.com
www.taliswoman.me

Welk sieraad is jou op je lijf geschreven?
Ik wens je veel plezier met je ontdekkingsreis!

No comments:

Post a Comment